Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Frida Tjernberg - 26 mars 2013 19:28

Ska börja med att säga att min mobil har gått sönder vilket har gjort att jag förlorat alla mina telefonnummer. Ni som har kontaktat mig om valp hör av er igen så jag får era nummer!



Lizzy  


Med Lizzy som är dräktig är det bara bra. Hon är fortfarande kvar hos sin foderfamilj men kommer till mig två veckor innan valpning. Har fått en bild tagen när det gått fem veckor och visst syns det att hon ör dräktig! Tuttarna är rejält stora och hon har en liten kula på magen

Av Frida Tjernberg - 26 mars 2013 19:25

Mycket har hänt sen sist. Vi har parat Lizzy för ca 3 veckor sen och imorse fick jag rapport från Lizzys matte att hon inte velat äta sin frukost. Kan det vara första tecknet på valpar i magen tro? Hoppas på det iaf :) Om ett par veckor borde vi veta säkert om det är något.



Rebus  


Vi har hunnit med två utställningar i år. Först ut var Göteborg som det här året bjöd på 3-dagars inomhusutställning. Bäst gick det för Rebus som blev BIS 3 junior på fredagens SSPK utställning och på lördagen 3bh med sitt första svenska cert. Sedan har jag och Yvonne hunnit med en resa till Tallinn. En jätte trevlig resa på en kanonfin båt, sunkit hotell och en alldeles fantastiskt bra utställning. Rebus drog längsta strået genom att bli BIR! Bailey blev 3bh med cert och därmed estnisk champion. Nova blev 2bt med cert och cacib och estnisk champion. En alldeles fantastisk resa alltså.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards