Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Frida Tjernberg - 23 februari 2014 22:23

Idag har jag varit i Norge, närmare bestämt i Bø och ställt ut! Har även passat på att våldgästa mina underbara valpköpare som bor där. Fått både husrum och super god mat! Tusen tack Liva och Arne!
Nova och Rebus och även Tempo (Novas son) var med och man kan säga att det blev maximal utdelning!

Rebus blev BIR (bäst i rasen) och fick både cert och cacib! Dessutom slog han till och blev BIG 1 (bäst i gruppen). Det har aldrig hänt mig förut att jag vunnit den och fått gå in i BIS, men verkligen en jätte häftig känsla som gav mersmak!

Nova min lilla stjärna som behövde ett cacib till för att bli internationell champion lyckades med att bli BIM (bäst i motsatt kön) och även hon få cert och cacib vilket gjorde att hon numera har två nya titlar, både NoCH och C.I.B

Tempo visades duktigt av ägarnas dotter, tyvärr lite kort i pälsen denna gången men en fin kritik med dock very good i bedömning.

Så otroligt jätte nöjd och glad över detta såklart!





Ovido - Quiz & Flashcards